Kontroll


Termékismertető

Kinek ajánljuk a CégKontroll szoftvert?

 

A program elsősorban a kereskedelemmel, logisztikával, közszolgáltatásokkal foglalkozó cégek számára nyújt gyors és megbízható segítséget megrendeléseik, készleteik, kiszállításaik, bizonylataik és dokumentumaik, pénzügyeik és főkönyvi könyvelésük nyilvántartására.

Hirdetés

A MS SharePointtal együttműködve megvalósítható a feladatok kiosztása, munkafolyamatok nyomon követése. A szoftverrendszert azoknak ajánljuk:

-       akik az egyéni vállalkozók, bolttulajdonosok, szolgáltatást végző cégek, kis- és nagykereskedők.

-       ahol nagyszámú vevő- és készletkezelés folyik, akik több raktárt, ill. több telephelyet kezelnek.

-       ahol egy időben egyszerre többen szeretnék használni a programot, távoli telephelyről, partnerektől, üzletkötőként, vagy akár otthonról.

-       akiknek fontos a nyomon követhetőség és a jogosultságok szerinti felhasználás.

-       akik sokféle ártípussal, sokrétű engedményekkel dolgoznak.

-       akiknél a beérkező megrendelések, a kimenő szállítólevelek, a készletfoglalások, túraelszámolások vagy akár az árajánlatok készítése is a mindennapi ügyvitel része.

-       akik igénylik a jól áttekinthető és igényes megjelenésű számlákat.

-       akiknél a nagymennyiségű adat kezelésére, automatizmusokra van szükség.

-       akiknek fontos a részletes, sokrétű lekérdezések, listák készítése

-       akik fontosnak találják a frissítések által folyamatosan bővülő fejlesztéseket és újításokat, amivel nagyban könnyítheti felhasználói napi munkáját

 

Rövid leírás

Szoftverfejlesztő cégünk 1993-ben kezdett el ügyviteli rendszereket fejleszteni mára a Cég Kontroll szoftverünk mára egy integrált vállalatirányítási rendszerré nőtte ki magát. A szupport szolgáltatások magas színvonalú országos szintű ellátása alapszolgáltatásunk része, mellyel eleget próbálunk tenni a vevők minőségi elvárásainak azáltal, hogy figyelemmel kísérjük elégedettségüket, és ennek eredményeképpen alakítjuk ki saját stratégiai lépéseinket, és fejlesztjük termékünk mind technológiai, mind működésbeli felépítését.

A Kontroll alapszoftver az évek alatt kiegészült kiskereskedelmi rendszerrel, főkönyvi rendszerrel és a tárgyi eszköz szoftverrel, webáruházzal, vezetői információs modullal. A rendszer kommunikál különböző típusú pénztárgépekkel, mérlegekkel, adatgyűjtő eszközökkel, banki programokkal, ill. külső főkönyvi rendszerekkel.

A folyamatosan fejlesztés alatt álló programcsomagunk minden eleme megbízható és ismert szoftveralapokra (Microsoft SQL, Microsoft Visual Stúdió) és közös adatbázisra épül.

 

A Kontroll funkció lista:

Cikknyilvántartás:

-       Saját cikk kód – vonalkód kezelése

-       Kiszerelések kezelése

-       Központi cikk és árkezelés

-       Szavatossági idő kezelése

-       Receptura, gyártás

-       Cikktulajdonságok, cikkcsoportok megadása

-       Cikklista készítése összetett szűrési feltételek megadásával

-       Helyettesítő cikkek

-       Termékdíj, káló

Partnernyilvántartás:

-       Azonosítók, csoportosítás

-       Partnertulajdonságok kezelése

-       Telephelykezelés

Megrendelések:

-       Állandó megrendelések kezelése szolgáltatásokra és cikkekre

-       Eseti megrendelések felvétele

-       Megrendelésekből automatikus bizonylatkészítés

-       Diszponálás

-       Megrendelésekről lista készítése szűrési feltételek megadásával

-       Vevői megrendelések kezelése

-       Szállítók felé történő megrendelések kezelése

-       Megrendelések áruforgalmi és raktári kezelésre

-       Megrendelések hozzárendelése a túrákhoz

Bizonylatkészítés:

-       Tetszőleges számú, szabadon paraméterezhető bizonylattípusok

-       Automatikus készlet és pénztárkezelés

-       Időszaki, összesítő bizonylatok készítése

-       Grafikus és karakteres bizonylat formátum

-       Tetszőleges pénznem kezelése

-       Engedmények automatikus és egyedi kezelése

-       Visszáru

-       Csekkes bizonylatok készítése

Készletkezelés:

-       Több raktár kezelés, raktári átadások, selejtezés

-       Leltározás

-       Minimális és maximális készletszintek

Pénzügyek:

-       Pénztár- és bankszámla-kezelés

-       Tartozások nyomon követése

-       Fizetési felszólítások készítése, nyilvántartása

-       Banki állományok feldolgozása

-       Kompenzáció

Kiegészítő berendezések / Támogatott eszközök

-       Teljes mérleg integráció

-       Adatgyűjtők

-       Vonalkód leolvasók

Teljes kiskereskedelmi funkciók

-       Göngyölegkezelés

-       Bankkártya, étkezési jegy

-       Polc címke, vonalkód nyomtatás

 

A Főkönyvi szoftverről:

A Főkönyvi rendszer önállóan is használható, de erőssége, hogy szoros kapcsolatban áll a Kontroll programmal. Megfelelő paraméterezés esetén képes az alap programban rögzített összes gazdasági esemény könyvelésére, a vállalat analitikus nyilvántartásainak jogszabályoknak megfelelő automatikus elkészítésére.

 

Funkciók listája:

-       Kézi könyvelés

-       Automatikus könyvelés: bizonylatok, pénzmozgások, kompenzációk könyvelése

-       Elhatárolt könyvelés

-       Költségnemek és költséghelyek könyvelése

-       Főkönyvi naplók, főkönyvi számlák, főkönyvi kivonat

-       Automatikus év végi zárás, nyitás

-       Mérleg- és eredmény-kimutatás

-       Vegyes könyvelési sablon

-       Analitikák előállítása: szállító-vevő, áfa

-       Cash-flow kimutatás, vezetői beszámoló készítése

 

Tárgyi eszköz:

A tárgyi eszköz program egy grafikus felületű webes alkalmazás, amely alkalmas eszközgazdálkodási feladatokat ellátására, a befektetett, vagy a kis értékű eszközök nyilvántartására. A tárgyi eszközök kezelése mellett az immateriális javak, és beruházások elszámolását is biztosítja.

 

Funkciók listája:

-       Egyedi, kézi könyvelés támogatása

-       Eszközök, eszközcsoportok, tárolási helyek nyilvántartása

-       Mennyiségi és értékbeli nyilvántartás

-       Gép, berendezés, jármű, ingatlan kezelése

-       Beruházások kezelése

-       Immateriális javak kezelése

-       Automatikus értékcsökkenés számolás

-       Számviteli és adótörvény szerinti elszámolás

-       Eszköz karton számviteli és adótörvény szerint

-       Eszköz, tartozék leltár

-       Lineáris időarányos elszámolás

-       Teljesítményarányos elszámolás

-       Maradványérték kezelés

-       Selejtezések, kivezetések

-       Állományba vételi bizonylat, üzembe helyezési jegyzőkönyv

-       Exportálás XLS, TXT fájlba

 

Webáruház:

Az általunk fejlesztett webáruház kifejezetten az alapprogrammal van összehangolva. Tehát közös törzsadatokat használ, a Kontroll programban beállított paramétereknek megfelelően működik.

 

Funkciók listája:

-       elsődlegesen értékesítési és értékesítés követési tevékenység folytatása;

-       a marketing tevékenység illetve az ügyfélkapcsolat kezelés támogatása, marketing adatbázis gyűjtése; 

-       egyéb az ügyfelek által az interneten keresztül indítható tranzakciók számára felület biztosítása;

-       ügyfélszolgálat

-       Termék, szolgáltatás információk

-       Kosár funkció és regisztráció

-       Szállítási mód változatok kezelése

-       Fizetési mód változatok kezelése

-       Automatikus rendelés követése

-       Adatkapcsolati interfész

-       Gyakran ismételt kérdések (GyIK/FAQ)

-       Internetes ügyfélszolgálat (HELPDESK)

-       Tartalom Menedzsment

-       Eredményesség mérése

-       Többnyelvűség

-       Cég alapadatok szerepeltetése a webáruház felületén

 

Munkafolyamat-irányítási rendszer:

A saját fejlesztésű dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási keretrendszerünk a Microsoft Office SharePoint Server és a Windows SharePoint Services alapjaira épül. Eleinte a dokumentumkezelésre és folyam

atszabályozásra, a minőségirányításra valamint a vezetői döntéstámogatásra fókuszált, majd később kiegészülve stratégiai vállalati problémákra – emberi erőforrás megtakarítása, hatékonyságnövelés, papír alapú dokumentumok kiváltása – nyújt megoldást.

 

Funkciók listája:

-       dokumentumkezelés

-       iktatás- és iratkezelés

-       feladatkezelés

-       minőségügyi dokumentumtár

-       problémakezelés

-       projektkezelés

-       szabadság-nyilvántartás

-       számlaengedélyezés

-       szerződéstár

-       teljesítménykezelés

-       tudásbázis-kezelés

-       ügykezelés

 

-       Elsődleges, támogató, kiegészítő, vezetési, projekttípusú, adhoc stb. vállalati folyamatok definiálása, modellezése, követése, szabályozása

-       Folyamatleltár, folyamattérkép, folyamatábra, táblázat készítése

-       Folyamatok, feladatok és erőforrások illesztése, osztályozása

-       Probléma nyomkövető rendszer (Ticketing) használata

-       Feladatkiosztás, feladatlista készítése

-       Munkacsoportok, szerepkörök kialakítása

-       Rendelkezzen működéshez szükséges strukturált jogosultságkezeléssel és tartalomvédelemmel

-       Legyen összekapcsolható az elterjedt irodai (kliens) megoldásokkal

-       A rendszer összekapcsolható legyen a vállalatnál / szervezetnél már meglévő integrált (üzlet) rendszer(ekk)el

-       Szorosan integrálódjon a valós idejű és aszinkron üzletkezelő kiszolgáló alkalmazásokkal

-       Beépített módon támogassa a munkafolyamatok vezérlését (WORKFLOW)

-       Egyszerű felhasználó azonosítás (címtár integráció, single sign on képesség)

-       Felhasználói és adminisztrátori tevékenységek naplózása és riportolása

-       Beépített módon biztosítson „szabad szöveges” és leíró információkban történő keresést a rendszerben és a rendszeren kívül tárolt információkban.

-       Archiválás biztosítása

 

Iratkezelési rendszer:

Az elektronikus dokumentumkezelés segítségével a különböző dokumentumok és azok verzióinak kezelése, iktatása valósítható meg egy közös, elektronikus dokumentumtárban való elhelyezés folyamán, ahol a dokumentumokat iktatószámmal, valamint az arra vonatkozó kiegészítő információkkal is el lehet látni, ami a további teendőket valamint a visszakeresést segíti.

A dokumentumkezelés segítéségével automatikussá tehető az irat továbbításának – azaz a szignálásnak – a folyamata, sőt a számlák jóváhagyása és engedélyezése is elektronikus úton történhet.

Az ügyintézés és a feladat-hozzárendelés is gördülékenyebbé válik, hiszen a különböző ügyekhez, feladatokhoz tartozó dokumentumok is egyszerűen legyűjthetőek, nyomon követhetőek.

 

Funkciók listája:

-       Érkeztetés, iktatás, postázás

-       Minden típusú és formájú irat kezelése, nyilvántartása azonos módon

-       Elektronikus tárolási forma és digitalizálás biztosítása további – adatbázisban történő – egységes tárolással

-       Az iratok teljes életciklusának követése a jogszabályoknak megfelelően

-       Iratok, ügyek hozzárendelése partnerekhez, tranzakciókhoz, vállalati folyamatokhoz stb.

-       Iratok és ügyek követése, keresése. Elérése a meglévő integrált üzleti rendszerből

-       Az eredetivel azonos alapú másolat előállítása elektronikusan tárolt másolatból

-       Szignálás, feladatkiosztás

-       Legyen integrálható az elterjedt irodai (kliens) megoldásokkal

-       A rendszer összekapcsolható legyen a vállalatnál / szervezetnél már meglévő integrált (üzlet) rendszer(ekk)el

-       Rendelkezzen működéshez szükséges strukturált jogosultságkezeléssel és tartalomvédelemmel

-       Egyszerű felhasználó azonosítás (címtár integráció, single sign on képesség)

-       Felhasználói és adminisztrátori tevékenységek naplózása és riportolása

-       Beépített módon biztosítson „szabad szöveges” és leíró információkban történő keresést a rendszerben és a rendszeren kívül tárolt információkban.

-       Archiválás biztosítása

 

 

Bevezetés:

MS SQL és SharePoint alapú vállalati portálmegoldásaink bevezetése általában a kívánt rendszer bonyolultságától függően – 3-6 hónapot vesznek igénybe és az alábbi módon történnek:

-       helyszíni felmérés és konzultációk

-       igényspecifikáció

-       rendszerterv készítése

-       alaprendszer telepítése

-       egyedi fejlesztés, paraméterezés

-       tesztelés

-       oktatás

-       éles üzemi használat